Sapsai.Fm

Winamp windows Media Player Real Player

Sila klik mana-mana player di atas untuk mendengar SapsaiFm


Get the Flash Player to see this player.
Sapsai.FM Diaktifkan Oleh Fantasi Media | Terima Kasih Fantasi Media. Sapsai.FM bersiaran 24 jam tanpa henti. Sekiranya anda melihat status radio Sapsai.FM|Ini Barang mesti mau tenang itu menandakan tiada penyampai yang bertugas tapi anda masih boleh mendengarkan lagu di Sapsai.FM. Nantikan dj yang bertugas untuk menemani anda. AMARAN : Lagu- lagu yang berkumandang di Sapsai.FM hanya sekadar untuk PROMOSI sahaja. Sila Sokong artis dan industri muzik tanah air kita dengan cara membeli KARYA yang ASLI dan pastikan anda menaip di chatting Sapasai.FM dengan menggunakan perkataan yang sopan bagi mengelakkan Ip anda di banned atau di hack. terima kasih atas kerjasama anda. Sapsai.FM kita-kita juga bah... Ini Barang Mesti Mau Tenang Terima Kasih atas sokongan anda. Bangunkan kami kalau kami terlena dan bantu kami kalau kami jatuh.?

Isnin, 30 Januari 2012

Rakan Artis Sapsaifm - Nelly Alfred -




 Nama pemilik wajah ini ialah Nelly Alfred yang popular sejak dari tahun 90-an dan pernah bernaung di bawah RTM dan juga kinabalu recoding.


Baiklah, mengenai dengan perjalanan karier artis ini yang gemar menggunakan perkataan meowww, nelly mempunyai bakat terpendam yang mana beliau berkobolehan dalam mencipta lagu. Buktinya, nelly ada mencipta sebuah lagu khas buat ibunya yang bertajuk 'Kaandaman Kumaa Di Ama' (Sedih lagu dia bah, terus admin call mama di kampung lepas dengar lagu dia ishkishkishk). Lagu ini adalah di inspirasikan dari kisah benar beliau.
Ke unikan nelly ini adalah lenggokan suara dan juga getaran bunyi nelly. itu yang mahal tu.

1 hal lagi, nelly ni walaupun sudah di kira otai dalam seni suara tapi tetap juga low proflie.. Admin heran juga napa la artis2 otai ni selalu low profile?adakah sebab lagu diorang ni jarang kena pasang di radio? ataupun merasakan diri tiada peminat? atau memberikan laluan kepada artis baru? hemm, diorang sendiri ja tu boleh jawab.


Ok la, admin tidak mau taip panjang panjang lagi nanti penat kamu membaca ahahahah... Ndapun, nanti admin melarat larat lagi taip bukan bukan. Jadi, untuk tatapan pendengar yang ingin mendekati dan mengenali Nelly Alfred dengan lebih lanjut di sini admin sertakan biodata dan juga lagu ciptaan beliau atas kisah benar hidup beliau yang di dekasikan kepada ibu nelly (lagu yang buat admin call beliau di kampung hahahahah)


Nama Komersil : Nelly Alfred


Nama sbnar : Nelly Alfred


Tarikh Lahir : 12 Mei 19.... (tanya nelly sendiri 2 no di hujung hihihih)


Tempat Lahir : KK


Alamat email : nellyalfred@rocketmail.com


FaceBook : Nelly Alfred


Bangsa : SinoKadazan (tapi tdk pandai ckp Cina..hehehe..)


Bil. Adik-beradik : 8 org (saya paling bongsu..hehe..)


Hobi : Menyanyi, membaca buku dn mencipta lagu


Aktiviti : (karangan original dari si nelly alfred hahahhahah)


Tiada aktiviti sbb bukan artis bah..hahaha..(Jgn marah arr..hehehe)


Pencapaian : Baru mengeluarkan album sendiri (hujung tahun last year), ada lagu di RTM sekitar 90an dan ada single dgn Kinabalu Recording sekitar 90an jua.


Apa hal2 tentang sy lagi: emmm..tidak taulah sbb sy sangat low profile punya orang. Apa gia ko ckp tu, "ini barang mesti mau tenang.."Hehehe..bah, itu saja tentang sy. ..sapalah sy ni..kecil mcm semut ja bah..tq bnyk2... (inilah bukti paling jelas yang dia memang low profile dia ni punya ayat....)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan