Sapsai.Fm

Winamp windows Media Player Real Player

Sila klik mana-mana player di atas untuk mendengar SapsaiFm


Get the Flash Player to see this player.
Sapsai.FM Diaktifkan Oleh Fantasi Media | Terima Kasih Fantasi Media. Sapsai.FM bersiaran 24 jam tanpa henti. Sekiranya anda melihat status radio Sapsai.FM|Ini Barang mesti mau tenang itu menandakan tiada penyampai yang bertugas tapi anda masih boleh mendengarkan lagu di Sapsai.FM. Nantikan dj yang bertugas untuk menemani anda. AMARAN : Lagu- lagu yang berkumandang di Sapsai.FM hanya sekadar untuk PROMOSI sahaja. Sila Sokong artis dan industri muzik tanah air kita dengan cara membeli KARYA yang ASLI dan pastikan anda menaip di chatting Sapasai.FM dengan menggunakan perkataan yang sopan bagi mengelakkan Ip anda di banned atau di hack. terima kasih atas kerjasama anda. Sapsai.FM kita-kita juga bah... Ini Barang Mesti Mau Tenang Terima Kasih atas sokongan anda. Bangunkan kami kalau kami terlena dan bantu kami kalau kami jatuh.?

Rabu, 29 Februari 2012

Album Kompilasi Projek Amal Artis Sabah (Ak-PAAS) kini berada di pasaran



Sebagai Radio Online Rasmi Magus8Entertaimen kami (Sapsaifm) mempersembahkan kepada anda Album Kompilasi Projek Amal Artis Sabah yang membariskan penyanyi tempatan seperti Rozza Rothman, Ebi Kornelis/Af5, Marcel Gatisi Bintang RTM, Lydia Kalidin, Esther Clement Tubong, Clarice John Matha, Clarice Sipanul dan ramai lagi..

Sebahagian dari hasil kutipan jualan album (setiap 1 cd) ini akan di derma...kan kepada badan amal/kebajikan bagi meringankan beban yang kurang bernasib baik. Selain itu, anda juga berpeluang menyertai aktiviti/program yang akan di buat oleh kumpulan AK-PAAS kelak.

Setiap 1 CD di jual dengan harga RM25.00 sahaja dan caj RM 5.00 akan di kenakan bagi mereka yang berada di luar kawasan kota kinabalu manakala caj RM10.00 di kenakan bagi mereka yang berada di luar kawasan sabah.

Sekiranya anda berminat untuk menjadi pembeli atau mengedar Album ini, sila hubungi talian 016-8291132 atau mesej facebook Nick Tudol untuk tempahan. Selain itu anda juga boleh berhubung terus dengan artis yang berada dalam album kompilasi ini.

Anda boleh dengar dahulu preview lagu yang terdapat dalam album ini dan jangan lupa sokong industri hiburan tempatan kita yang semakin di ancam kepupusan dan ketidak adilan di samping membuat perkara murni membeli sambil beramal.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan