Sapsai.Fm

Winamp windows Media Player Real Player

Sila klik mana-mana player di atas untuk mendengar SapsaiFm


Get the Flash Player to see this player.
Sapsai.FM Diaktifkan Oleh Fantasi Media | Terima Kasih Fantasi Media. Sapsai.FM bersiaran 24 jam tanpa henti. Sekiranya anda melihat status radio Sapsai.FM|Ini Barang mesti mau tenang itu menandakan tiada penyampai yang bertugas tapi anda masih boleh mendengarkan lagu di Sapsai.FM. Nantikan dj yang bertugas untuk menemani anda. AMARAN : Lagu- lagu yang berkumandang di Sapsai.FM hanya sekadar untuk PROMOSI sahaja. Sila Sokong artis dan industri muzik tanah air kita dengan cara membeli KARYA yang ASLI dan pastikan anda menaip di chatting Sapasai.FM dengan menggunakan perkataan yang sopan bagi mengelakkan Ip anda di banned atau di hack. terima kasih atas kerjasama anda. Sapsai.FM kita-kita juga bah... Ini Barang Mesti Mau Tenang Terima Kasih atas sokongan anda. Bangunkan kami kalau kami terlena dan bantu kami kalau kami jatuh.?

Khamis, 16 Disember 2010

Rakan Artis Sapsaifm -Fairuz Selamat -



Fairuz Selamat (Antz, Q-Face)


Pengenalan
sedikit tentang diri fairuz, dilahirkan di batu pahat johor tanggal 23 mei 1985. at this moment, im 24 years old.. still muda kan.. eheheeh.. ok for those yg dah tau, 8tahun lalu fairuz pernah menganggotai satu kumpulan muzik yg ingin mencuba nasib menjadi artis, walaupun pada masa tu kami mentah tentang segala galanya... eheheh... and that band namenye Q-FACE... i miss those moments.. really... bersama dengan angah(allahyarham), azan, qimie dan noh... kami sempat dikenali dan menghiasi majalah2 hiburan malaysia untuk beberapa ketika.
bersama dua buah lagu kami yang sempat berkumandang di corong2 radio iaitu IZINKANLAH dan CINTA TAK SEHALUAN. tp jodoh fairuz tak lama dengan kumpulan tu apabila di pertengahan tahun 2001 fairuz menarik diri dr kumpulan tu.. pada tahun 2002, fairuz mencuba sekali lagi di persada seni kita dengan muncul bersama satu lagi kumpulan iaitu ANTZ di bawah label FMC. Bersama dengan ein, nazri dan ijan, kami juga sempat dikenali dengan beberapa buah lagu antaranya CINTA REMAJA duet bersama elyana, SEBATI DAN JUGA LYDIA. tidak terhenti setakat album pertama itu, kami muncul dengan album kedua pada tahun 2005.
walaubagaimanapun sambutan terhadap album kedua ini semakin berkurangan lantaran kesibukan kami yang masing2 pada ketika itu sangan sibuk dengan hal masing2. antaranya fairuz yang pada tahun itu diterima untuk melanjutkan pelajaran dan sebagainya. pada tahun 2008, pada bulan 3, kontrak kami tamat dan seterusnya kami tak berniat untuk menyambungnya. kini, fairuz mencuba sekali lagi untuk sekian kalinya sebagai pejuang bakat dan seni.. ehehehe... tahun 2008 merupakan permulaan untuk projek solo fairuz. sekarang, awal 2009 merupakan permulaan langkah fairuz untuk mempromosikan balik nama dan lagu fairuz. fairuz sangat mengharapkan sokongan anda. buat peminat yang masih merindui kumpulan Q-FACE, fairuz telah merakamkan kembali lagu CINTA TAK SEHALUAN dalam bentuk okestra... fairuz berharap sangat yang anda akan menyukainya sbb fairuz sememangnya mencuba untuk memberi yang terbaik. untuk beberapa single pertama, fairuz akan mempertaruhkan beberapa lagu baru, iaitu KU UNDUR CINTA, PALSU, ALAHAI SAYANG, dan juga CINTA TAK SEHALUAN.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan