Sapsai.Fm

Winamp windows Media Player Real Player

Sila klik mana-mana player di atas untuk mendengar SapsaiFm


Get the Flash Player to see this player.
Sapsai.FM Diaktifkan Oleh Fantasi Media | Terima Kasih Fantasi Media. Sapsai.FM bersiaran 24 jam tanpa henti. Sekiranya anda melihat status radio Sapsai.FM|Ini Barang mesti mau tenang itu menandakan tiada penyampai yang bertugas tapi anda masih boleh mendengarkan lagu di Sapsai.FM. Nantikan dj yang bertugas untuk menemani anda. AMARAN : Lagu- lagu yang berkumandang di Sapsai.FM hanya sekadar untuk PROMOSI sahaja. Sila Sokong artis dan industri muzik tanah air kita dengan cara membeli KARYA yang ASLI dan pastikan anda menaip di chatting Sapasai.FM dengan menggunakan perkataan yang sopan bagi mengelakkan Ip anda di banned atau di hack. terima kasih atas kerjasama anda. Sapsai.FM kita-kita juga bah... Ini Barang Mesti Mau Tenang Terima Kasih atas sokongan anda. Bangunkan kami kalau kami terlena dan bantu kami kalau kami jatuh.?

Rabu, 25 Januari 2012

Rakan Artis Sapsaifm - Gi-Mie Superfrenz -



Mungkin para pembaca dan pendengar seperti biasa melihat wajah ini kan. Ya, beliau adalah seorang pembaca berita di rtm tv1 sabah. Emran Azmie Rosle atau lebih di kenali sebagai Gi mie ini juga merupakan salah seorang lagi penyanyi sabahan yang di kian meningkat naik menerusi singgle lagunya yang bertajuk keliru yang di rakamkan pada tahun 2010 (turut tersenarai dalam carta 20 Sapsaifm).

Berperwatakan menarik dan mempunyai sepasang mata yang seksi (Awww, tergoda i taw) Gi mie lebih selesa memperdendangkan lagu yang berentak Free pop/rock. Menurut artis yang mempunyai 7 orang adik beradik ini (beliau anak yang ke 2), pada tahun 2011 adalah tahun yang agak kurang menonjol bagi beliau kerana Gi-mie menumpukkan sepenuh perhatiannya dalam bidang kerjaya dan juga keluarga.

Berbekalkan pengalaman beliau yang aktif menyanyi dari kecil lagi, beliau pernah mengikat kontrak dengan west point band, the reef dan pernah menganggotai kumpulan powerslave bersama-sama pemain keyboard kumpulan sofaz sekarang (rodie sofaz). Hebat kan pencapaian dia ni. Bukan calang calang punya orang.

Berita terbaru mengenai artis ini, selepas plan untuk mengeluarkan album terbantut tahun lalu, insyaallah akan keluarkan single atau mini album tahun ini. Jadi, tanpa membuang masa kamu membaca hahahaha, admin share sikit profile mengenai beliau ini dan demo lagu keliru dia (sempat lagi Gi-mie tegur time kena siasat pasal profile dia. Dia jawab macam ni "Uyna bro...mcm mau isi borang keja nie tau,,,heheheh" hahahahhah..



Nama Sebenar :  Emran Azmie Rosle

Nama Gelaran :  Gi-mie

Tarikh Lahir : 15 Julai

Tempat lahir :  QEH, KK

Alamat Email :  gimiekeliru@yahoo.com

Alamat Fb : Gi-mie Superfrenz

Bangsa :  KDM

Bilangan Adik Beradik :  7 dan anak ke 2

Hobi: Menyanyi, bermain muzik, bersukan, mengembara, dll

Aktiviti/Pencapaian (Ayat Si Gi-Mie sendiri ni ahahahahaha)

-Mula menyanyi sejak kecil dan 1st time jadi juara time umur 10 tahun juara bintang kecil - kundasang,

-juara malam muhibbah tg aru - 1989,

- juara bakat la salle -1987,

-juara bakat maybank sabah - 1996,

- tempay ke 3 Battle of The band Kota Belud,

-Juara malam aidil fitri - kota belud,

-persembahan di ranau,

-ikat kontrak dengan west point band - The Reef,

-pernah menganggotai Powerslave bersama-sama pemain keyboard sofazr sekarang @ Rodie Sofaz,

-bersama The Morbius bermain di The Rawk, The Office pub, cocoon fun pub, persembhan dalam titian mesra bersama rtm di pantaran mesra rtm dan promenade hotel....

-uynaa banyak ni....pernah mengadakan persembahan d Kenyir Lake View Resort, Trengganu

-. selepas plan utnuk keluarkan album terbantut tahun lalu, insyaallah akan keluarkan single atau mini album tahun ini....
-
dan terbaru,,,lagu Keliru msuk akhir pertandingan carta lagu artis sabah (CLAS) pada 26 feb depan di 1B....dan maknanya sy akan nyanyi live masa tu...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan