Sapsai.Fm

Winamp windows Media Player Real Player

Sila klik mana-mana player di atas untuk mendengar SapsaiFm


Get the Flash Player to see this player.
Sapsai.FM Diaktifkan Oleh Fantasi Media | Terima Kasih Fantasi Media. Sapsai.FM bersiaran 24 jam tanpa henti. Sekiranya anda melihat status radio Sapsai.FM|Ini Barang mesti mau tenang itu menandakan tiada penyampai yang bertugas tapi anda masih boleh mendengarkan lagu di Sapsai.FM. Nantikan dj yang bertugas untuk menemani anda. AMARAN : Lagu- lagu yang berkumandang di Sapsai.FM hanya sekadar untuk PROMOSI sahaja. Sila Sokong artis dan industri muzik tanah air kita dengan cara membeli KARYA yang ASLI dan pastikan anda menaip di chatting Sapasai.FM dengan menggunakan perkataan yang sopan bagi mengelakkan Ip anda di banned atau di hack. terima kasih atas kerjasama anda. Sapsai.FM kita-kita juga bah... Ini Barang Mesti Mau Tenang Terima Kasih atas sokongan anda. Bangunkan kami kalau kami terlena dan bantu kami kalau kami jatuh.?

Khamis, 12 Januari 2012

Artis Sabah Is Sapsai - Diriku Kan Pergi




                Is Sapsai atau nama sebenarnya Ishak merupakan seorang lagi bakat baru yang kian di kenali dan lagu beliau semakin di terima baik oleh pendengar radio khususnya di Sapsai.FM. Beliau menggunakan nama Is sempena nama pangkal dari nama sebenar beliau dan menggunakan sapsai sebagai nama timangan sempena nama tempat beliau bertugas ( Radio Online Sapsai.FM ). Disamping itu, beliau juga gemar menggelarkan dirinya sebagai 'Ujang'. Ini kerana beliau adalah seorang yang suka bergurau dan ingin membuat sesiapa sahaja kenalannya sentiasa 'gumbira' ( bak kata Sapsai.FM | selagi tidak melampau batas. hehehe )

              Berbekalkan lagu single beliau yang di beri tajuk 'diriku kan pergi' ( di rakamkan di Magus8Entertaiment Studio ), Is sapsai memilih lagu yang berentak slow rock kerana beliau beranggapan rentak muzik aliran rock masih di minati oleh semua lapisan masyarakat khususnya golongan remaja. Untuk makluman semua juga lirik dan lagu merupakan ciptaan sepenuhnya oleh saudara Is Sapsai dan di sunting oleh Magus8Entertaiment kendalian saudara nick tudol dan juga renza ( Dj Ateh menyampuk sikit-sikit saja. )


              Anak kelahiran daerah tenom ini merupakan seorang yang cukup merendah diri dan bersikap 'low profile'. Ini kerana, beberapa kali juga admin memujuk beliau barulah beliau bersetuju gambar dan sedikit biodata mengenai beliau di pertontonkan kepada umum. 


           Menurut Is Sapsai lagi, tujuan beliau menghasilkan sebuah single lagu bertajuk Diriku Kan Pergi adalah sekadar hobi dan hanya untuk hiburan diri sendiri. Tetapi, beliau bersyukur sekiranya lagu yang di nyanyikan nya di sukai ramai. 



          Khabar terbaru mengenai artis yang berjaya menjadi juara carta 20 Sapsai.FM selama 2 minggu berturut-turut ini, Is sapsai sedang dalam proses untuk menghasilkan lagu single beliau yang ke-2 pula tidak lama lagi. berikut adalah biodata ringkas mengenai beliau:

Nama Sebenar : Ishak

Nama Timangan: Ujang / Is Sapsai

Email: media@y7mail.com

Keturunan : Dusun

Status : Bujang (masih mencari cinta hahahahhah. Masih ada can kalau ada mau urat dia)

Asal : Tenom

Tarikh Lahir: 14 November 1988

Hobi: on9, membaca, bersukan (badminton dan futsal) serta melancong


Blog : Site Santai

Nama Facebook : Is Sapsai

Lagu/Album: Is Sapsai - Diriku Pergi

Alamat: Stesen Penyelidikan Pertanian Lagud Sebrang (Tenom)

kamu mahu dengar ka lagu dia? Kamu klik ja ni link di bawah atau ni lagu dari file 4shared (atas keizinan beliau). Best lagu dia.


** Sila klik tulisan berwarna merah untuk info. thx !

1 ulasan:

  1. give me more..so sweet..thnks for the lovely song...love it..

    BalasPadam